Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;
Πώς μπορώ να επωφεληθώ ειδικές εκπτώσεις για αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; π.χ. φοιτητική έκπτωση, έκπτωση πολυτέκνων.
Με συμφέρει να κάνω αγορά εισιτηρίου με επιστροφή (aller retour) ή δύο απλής διαδρομής;
Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω;
Δε βρίσκω το νησί που θέλω να ταξιδέψω στο σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Γιατί;
Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς μου;
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια μπορούν να εκδοθούν και ηλεκτρονικά;
Πότε θα παραλάβω το εισιτήριό μου αν επιλέξω να το παραλάβω με courier;
Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων μου από το λιμάνι αναχώρησης;
Σε περίπτωση που επιλέξω να παραλάβω τα εισιτήρια στο λιμάνι, μπορώ τα παραλάβω οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά ή αναγκαστικά η παραλαβή θα πρέπει να γίνει την ημέρα αναχώρησης του πλοίου;
Από ποιό σημείο θα παραλάβω το εισιτήριό μου, σε περίπτωση που επιλέξω παραλαβή από το λιμάνι;
Mε ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα εισιτήριά μου;
Υπάρχει διαφορετική τιμή στους vαύλους για βρέφη και παιδιά;
Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία;
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου;
Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά μου, υπάρχει περίπτωση να μη μπορέσω να ταξιδέψω;
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων ;
Τι γίνεται στην περίπτωση που η πινακίδα του οχήματός μου δε συμφωνεί με τα στοιχεία που αναγράφονται στα εισιτήριά μου;
Τι έγγραφα θα πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα ταξιδέψω;
Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;
Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο ;
Έχασα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου. Τι μπορώ να κάνω ;
Αν δεν έχω το εισιτήριό μου , θα μπορέσω να επιβιβαστώ ;
Μπορώ να κάνω αλλαγή στα εισιτήριά μου;
Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Θα χρεωθώ κάτι ;
Ποιά είναι η διαδικασία ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;
Ποιες είναι οι κατηγορίες θέσεων που υπάρχουν συνήθως σε ένα πλοίο;
Πότε χρεώνεται η πιστωτική μου κάρτα;
Τι πρέπει να γνωρίζω σε περίπτωση που αντιληφθώ κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης που έλαβα;
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω κάποιο e-mail επιβεβαίωσης μετά από μια επιτυχή κράτηση;
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;
Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης έλαβα ένα μήνυμα ότι το δρομολόγιο που είχα επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για να κάνω κράτηση για ένα τρίτο πρόσωπο;
Σε περίπτωση που η κράτηση δεν ολοκληρωθεί εξ αιτίας κάποιου τεχνικού προβλήματος, πως μπορώ να ξέρω αν χρεώθηκε η πιστωτική μου κάρτα;
Μπορώ να αλλάξω τα εισιτήριά μου σε open (ανοιχτής ημερομηνίας) αντί να τα ακυρώσω;
Πώς θα πάρω τα χρήματά μου πίσω αν ακυρώσω το εισιτήριο μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το εισιτήριό μου σε ανώτερη κατηγορία ή να ζητήσω καμπίνα;
Σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου, μπορώ να εκδώσω καινούριο ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω;
Έφτασα στο λιμάνι μετά την αναχώρηση του πλοίου; Τι πρέπει να κάνω;
Ακυρώθηκε το δρομολόγιο. Πώς θα αποζημιωθώ;
Πού μπορώ να βρω το γραφείο σας στο λιμάνι;